6 Januari- Bäst Kväll :D

Jag var och åkte skridskor med Emilia, Nelis, Disa och Anders :) Men jag åkte typ bara i en halvtimme för det var svinkallt, -15 grader.
Efter de gick vi typ in på ica och handlade lite. Vi handla marabou för att smälta i chokladen :)
När vi kom hem var jag iskall, så vi satte oss och spela lite Buzz och sen drack vi varm choklad och flummade :)
Imorrn ska jag vara med Emilia, skulle typ vara med Dannie men jag vet inte om jag orkar gå ut, men vi får se ;)
Ska kolla på någon svensk deckare nu som heter ''sprängaren'' så vi hörs imorrn ;D

Puss

Kommentarer
Postat av: Fiffi

jag har inte alls sagt nåt om nåt sånt. vem e det som har sagt det för då ljuger den personen! ring mej elin...

2010-01-07 @ 14:29:22
URL: http://filippamanliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0